Jakość obsługi

Rating for sklep.agloprima.com.pl

Producenci

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Regulamin sklepu internetowego

Regulamin

1. WSTĘP

1.1. Właścicielem sklepu internetowego działającego pod adresm internetowym www.sklep.agloprima.com.pl (zwany dalej Sklepem) jest:

PPHU AGLOPRIMA ANDRZEJ GLONEK

RADWAŃSKA 61

93-574 ŁÓDŹ

Wpisany do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej pod nr 9056

NIP 7270003992
REG 004306032
e-mail:aglonek@toya.net.pl

zwany dalej Firmą.

1.2. Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.

1.3. Nabywcą towarów, oferowanych w Sklepie jest pełnoletnia osoba fizyczna lub firma, zwana dalej Klientem.

2. OFERTA

2.1. Przedmiotem transakcji są produkty wymienione w ofercie Sklepu w chwili składania zamówienia.

2.2. Ceny produktów znajdujących się w ofercie Sklepu są podane w złotówkach i zawierają podatek VAT.

2.3. Ceną wiążącą jest cena podana w Sklepie przy danym towarze w chwili składania zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji i promocyjnych na stronach Sklepu, bądź prowadzania w nich zmian.

3. ZAMÓWIENIE

3.1. Warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe złożenie zamówienia.

3.2. Zamówienie może zostać złożone przez stronę www.sklep.agloprima.com.pl, mailem na adres sklep@agloprima.com.pl lub telefonicznie.

3.3. Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma e-mail z prośbą o potwierdzenie zamówienia. Dodatkowo pracownik Sklepu może kontaktować się z Klientem w celu potwierdzenia zamówienia przez telefon.

3.4. Zamówienie zostanie przyjęte do realizacji tylko wówczas, jeśli Klient dokona jego potwierdzenia zgodnie z instrukcją. W przypadku braku potwierdzenia zamówienia w ciągu 7 dni zamówienie zostanie anulowane.

3.5. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieścisłości w treści potwierdzenia przyjęcia zamówienia, należy skontaktować się ze sklepem przy pomocy poczty elektronicznej pod adresem sklep@agloprima.com.pl.

3.6. W przypadku braku w magazynie części produktów objętych zamówieniem Klienta, Sklep wysyła do klienta wiadomość, na adres e-mail Klienta, wskazany w formularzu zamówieniowym, z informacją, jaki towar i w jakich terminach jest dostępny. Wiadomość zawiera także prośbę o podjęcie przez Klienta decyzji, dotyczącej dalszego postępowania w sprawie zamówienia. W takiej sytuacji Klient może:

a) zrezygnować z realizacji zamówienia w całości;

b) wyrazić zgodę na wydłużenie czasu oczekiwania na realizację całego zamówienia;

c) wyrazić zgodę na podzielenie zamówienia na kilka paczek.

3.7. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 14.00, w soboty oraz w niedziele i święta, obsługiwane będą następnego dnia roboczego.

3.8. Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się:

a) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - po tym, jak do sklepu dotrze od Klienta e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia;

b) w przypadku zamówień płatnych przelewem - po zaksięgowaniu środków na koncie bankowym Sklepu;



3.9. Sklep zastrzega sobie prawo do:

a) anulowania zamówień jeżeli formularz zamówienia został nieprawidłowo wypełniony;



3.10. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.

3.11. Do każdego zamówienia Sklep wystawia paragon lub, na życzenie Klienta, fakturę VAT. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT wymagane jest zaznaczenie stosownej opcji przy zamówieniu oraz podanie danych firmy wraz z NIP. Paragony oraz faktury wystawiane są w chwili, gdy wszystkie zamówione przez Klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.

3.12. Zmiany w wysyłce, rezygnacje z zamówienia możliwe są poprzez kontakt ze Sklepem pod adresem sklep@agloprima.com.pl.

3.13. Klient może wycofać złożone zamówienie jedynie e-mailem pod adresem sklep@agloprima.com.pl. Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.

4. DOSTAWA

4.1. Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówienia.

4.2. Wysyłka zakupionych towarów możliwa jest za pośrednictwem firmy kurierskiej.

4.3. Koszty dostawy:



a) Koszt wysyłki jest podany w zamówieniu;



4.4. Czas realizacji zamówienia:

Z reguły zamówienia są zrealizowane w ciągu 24h do 48h w dniach roboczych. W przypadku kiedy mamy większą ilość zamówień do zrealizowania, termin dostawy może ulec wydłużeniu., jednakże po powiadomieniu Klienta i uzyskaniu Jego akceptacji.

5. PŁATNOŚĆ

Klient może wybrać jedną z następujących formy płatności za zamówione towary:

a)przelew: cena za towar zostanie przelana na rachunek bankowy Sklepu podany podczas składania zamówienia oraz w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Przelewy prosimy kierować na:

P.P.H.U. "Agloprima"
Andrzej Glonek

nr konta bankowego
MBank
72 1140 2017 0000 4102 0929 8599


W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia.

b) za pobraniem: należność pobiera kurier. Tę formę płatności można wybrać zaznaczając jako sposób dostawy Kurierska pobraniowa.

c) płatność gotówką lub kartą płatniczą w placówce sklepu przy odbiorze osobistym po wcześniejszym uzyskaniu informacji drogą mailową o skompletowaniu zamówienia.



6. ZWROTY

6.1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta , Klient będący konsumentem jest uprawniony, w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

 

 

6.2.Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia umowy sprzedaży.

 

6.3.Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas  o swojej decyzji o odstąpieniu od  umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

 

6.4.Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

6.5.W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

 

6.6.Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji.

 

 

 6.7. Zwrotowi podlega tylko towar bez widocznych oznak używania, czysty, kompletny, z opakowaniem producenta. Wraz ze zwracanym towarem należy przesłać dowód zakupu i dostawy oraz oświadczenie zwrotu. Jednocześnie prosimy o powiadomienie Sklepu o zamiarze zwrotu towaru za pośrednictwem e-mail: sklep@agloprima.com.pl

6.8.Zwracany towar powinien być wysłany wyłącznie na adres:

P.P.H.U. "Agloprima"
Andrzej Glonek
93-574 Łódź
ul. Radwańska 61 

6.9. Koszty przesyłki zwracanego towaru do Sklepu ponosi Klient w całości.

610. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.



7. REKLAMACJE

7.1. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient stwierdzi w nim wady jest uprawniony do skorzystania ze świadczeń gwarancyjnych.

7.2. Podstawą zgłoszenia reklamacji jest posiadanie dowodu zakupu

7.3. Wszystkie towary znajdujące się w ofercie Sklepu są fabrycznie nowe oraz objęte gwarancją producenta. Reklamacje będą rozpatrywane w oparciu o przepisy Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176 z późn. zm.). W przypadku, gdy stroną umowy sprzedaży nie jest konsument, odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.

7.4. Reklamację należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail sklep@agloprima.com.pl

7.5. W przypadku uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary.

7.6. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Sklep zwraca niezwłocznie po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

7.7. Reklamowany towar powinien być wysłany wyłącznie na adres:

P.P.H.U. "Agloprima"
Andrzej Glonek
93-574 Łódź
ul. Radwańska 61 

8. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

8.1. Zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883 z późn. zm.), Firma zobowiązuje się do ochrony danych osobowych Klienta.

8.2. Klient rejestrując się w sklepie lub składając zamówienie bez rejestracji przekazuje swoje dane osobowe dobrowolnie, niezbędne do prawidłowego zrealizowania zamówienia

8.3. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na udostępnienie przez Firmę danych osobowych Klienta zawartych w zamówieniu firmie kurierskiej realizującej wysyłkę zamawianego towaru.

9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

9.1. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Firmą.

9.2. Spory powstałe pomiędzy Firmą a Klientem, który jest jednocześnie konsumentem zostają poddane właściwym sądom powszechnym. Spory powstałe pomiędzy Firmą a Klientem, który nie jest jednocześnie konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy lub Sprzedawcy.

9.3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.

9.4. Umowa sprzedaży zawierana jest zgodnie z prawem polskim. Językiem zawarcia umowy jest język polski.

9.5. Klient potwierdzając zamówienie potwierdza, że zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje warunki w nim zawarte.

Tagi:

Waeco , Valvoline , Tectyl , Eagle One, Sonax , Chema , Organika , K2 , Tenzi , Jura , Urnex , Lavazza, Pellini , Kimbo , Caffe Vergnano , Dilmah , Twinings , Chelton , Brizton , Chicco Doro , Rosamonte ,  CBSe , Cruz de Malta , Wynns , Xeramix.

 

Lodówki samochodowe , Ekspresy i czajniki samochodowe , Czajnik 12 V , Klimatyzacja , Webasto , Oleje , Produkty antykorozyjne , Autokosmetyki , Chemia , Wosk , Olej , Kawa , Herbata , Czekolada , Ekspres do kawy , Chłodziarka do mleka , Latte , Cappuccino , Espresso , Mocca , Filiżanka , Szklanka , Tykwa , Bombilla , Yerba mate , Czyszczenie tapicerki , Woskowanie , Zarysowania , Roger Federer , Szwajcarskie ekspresy do kawy , Największy wybór kawy i herbaty w Łodzi , Agloprima Radwańska 61 , Łódź

 

Znajdź nas na:

Kontakt

AGLOPRIMA

ul. Radwańska 61

93-574 Łódź

NIP:7270003992

REG:004306032

 

tel:42 6372951 (pn 8-16, wt-pt 9-17)

fax:42 6372953

 

 

sklep@agloprima.com.pl

www.agloprima.com.pl


Sklep


Agloprima Radwańska 61 Łódź

Najlepsza włoska kawa herbaty oraz yerba mate

Agloprima Radwańska 61 Łódź

Chemia gospodarcza i warsztatowa, oleje i smary

Agloprima Radwańska 61 Łódź

Mobilne rozwiązania Waeco jacht, camper, auto, dom

 


Cennik przesyłek


Kurier przelew waga do 30 kg 17,50 zł

Kurier pobranie waga do 30 kg 23,00 zł

Odbiór osobisty 0 zl (wymagany kontakt)

 


PŁATNOŚCI:


MBank

72 1140 2017 0000 4102 0929 8599

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Sklep internetowy Shoper.pl